עליזה בלוך הותקפה בחנוכת ת"ת; שוטר נפצע

מוטי הלפרין No Comments on עליזה בלוך הותקפה בחנוכת ת"ת; שוטר נפצע

קיצוניים הבעירו פחים ותקפו את רכבה של עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש, לאחר שהגיעה לאירוע חנוכת תלמוד תורה בעיר. שמשות רכבה נופצו והגלגלים נוקבו. לאחר כשעה, המשטרה חילצה את ראש העיר בכוחות מתוגברים, וללא נפגעים

באדיבות 'בית שמש חדשות'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

play-sharp-fill

באדיבות 'בית שמש חדשות'

מהומה בבית שמש: עשרות קיצוניים הבעירו בלילה האחרון (בין שלישי לרביעי) פחים ותקפו את רכבה של עליזה בלוך, ראש העירייה, לאחר שהגיעה לאירוע חנוכת תלמוד תורה ויז'ניץ בעיר. מתיעוד שהופץ ברשת נראה כי שמשות רכבה נופצו והגלגלים נוקבו. עם זאת, רק לאחר כשעה המשטרה חילצה את ראש העיר בכוחות מתוגברים, כאשר האירוע הסתיים עם שוטר שנפצע קל מיידוי אבנים לעברו על ידי הקיצוניים.

"הייתה שם קבוצה של קנאים שלא בדיוק אהבה את העשייה שלנו, לא בדיוק אוהבת את הכיוון שאליו אנחנו לוקחים את העיר הזו, הפגינו וצעקו", מסרה בלוך לאחר שחולצה. "אגיד לכם את האמת, זה היה מאוד לא נעים. אבל בתוך תוכי אמרתי, אנחנו לא ניתן לסוג כזה של התנהלות לקבוע לנו סדר יום, להשפיע עלינו, אני יודעת שהם מייצגים קבוצה קטנה. הרוב המוחלט של הציבור בעיר שלנו רוצה חיים משותפים, רוצה שקט ולנו אסור לפחד. אסור לנו לתת לזה להשפיע על העשייה שלנו".

"בית שמש נמצאת בתנופת בנייה גדולה, רחבה, מרגשת ולקראת פתיחת שנה זו – כלכך הרבה בניינים חדשים, כלכך הרבה בתי ספר שעוברים שיפוצים, ואנחנו נמשיך. נאהב את העיר שלנו, נעשה אותה למקום הכי טוב, שיהיה לנו בהצלחה", הוסיפה בלוך. מלשכתה נמסר: "לאחר זמן מה עזבה ראש העיר את המבנה דרך יציאה אחורית. יודגש כי המתפרעים נמנים על קבוצת סיקריקים קיצונית שאיננה מייצגת כלל את הרוב המכריע של תושבי העיר".

מי שמיהר לשוחח טלפונית עם בלוך, הוא שר הפנים משה ארבל שמסר לאחר השיחה: "שוחחתי הלילה עם ראש העיר בית שמש ד״ר עליזה בלוך אחר המתקפה האלימה שחוותה. האלימות היא רעה חולה שיש לעקור מהשורש כלפי כל אדם וכלפי נבחרי הציבור. אני מצפה מגורמי האכיפה לפעול באופן מיידי לשמירה על שלומם של נבחרי הציבור בשלטון המקומי מפני כל מי שמרים את ידו על נבחרי ומשרתי הציבור".



0 תגובות